logo
ArEn

نتایج جست و جو:

16

تعداد نتایج:

16

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی در بخش بانکداری (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه رسالت در استان مازندران)

کلیدواژه: بازاریابی داخلی ؛ بانکداری ؛ رضایت شغلی

نویسندگان: اردشیرزواردهی ، هادی

ناشر: موسسه آموزش عالی راه دانش - بابل، گروه مدیریت

امروزه نقش بانک­ها و موسسات پولی و مالی در رشد و توسعه اقتصادی جوامع انکارناپذیر است. از طرفی بانک­ها به دلیل تعاملات نزدیک و تنگاتنگ با سایر بخش­های موجود در بازار، باید متناسب با تغییرات بوجود آمده، به روز رسانی شوند. یکی از ابزارهایی که در این راستا ابداع شده، کارت­های اعتباری می­باشند، که به دلی... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری مورد مطالعه:شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج)

کلیدواژه: بازاریابی داخلی ؛ رضایت شغلی ؛ رضایت مشتری ؛ شعب قرض الحسنه ؛ کیفیت خدمات

نویسندگان: کاظمی ، نقی ؛ رحمانی ، منانه ؛ هاشمی ، سیده زینب ؛ نوازنده ،عاطفه

ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

امروزه به علت افزایش رقابت در بازارهای مالی، توجه بنگاه ها و مؤسسات به حفظ مشتریان فعلی و جذب هر چه بیشتر مشتریان سودآور افزایش یافته است. برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان می بایست کارمندانی راضی و وظیفه شناس تربیت کرد تا بتوان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و از این راه رشد و سودآوری و در نه... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت

کلیدواژه: بازاریابی حسی ؛ بانکداری قرض الحسنه ؛ توسعه خدمت جدید ؛ صنعت بانکداری

نویسندگان: رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایران نژاد پاریزی، الهام

ناشر: چشم انداز مدیریت بازرگانی

با توجه به افزایش رقابت در صنعت بانکداری طی چند سال اخیر و ظهور تعداد زیاد بانک‌های خصوصی، الزام استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در ارائه خدمات جدید بیش از پیش احساس می‌شود. بازاریابی حسی یکی از روش‌های نوظهور بازاریابی است. هدف مطالعه حاضر، شناسایی تأثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمات جدید در بانک ... ادامه

سال:1393

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر ضعف کنترل های داخلی بر ذخایر نقدینگی بانک در اثر پرداخت وام ( نمونه موردی بانک قرض الحسنه رسالت )

کلیدواژه: سرمایه گذاری ؛ فرایند جهانی ؛ نقدینگی

نویسندگان: رمضانی مقدم ، امیر ؛ ملامحمد تقی ، هادی

ناشر: دهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هفتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز

فرایند جهانی شدن و گسترش و یکپارچگی بازارهای جدید به همراه پیشرفت های نوین در زمینه فناوری اطلاعات، کمبود منابع و هزینه های بالای تامین آنها، چالش هایی هستند که بنگاه ها و صنایع مختلف در عرصه تجارت و فعالیت های اقتصادی با آن روبرو هستند. از این رو در تصمیم گیری مربوط به سرمایه گذاری اعم از کوتاه مدت... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل درسال 1392

کلیدواژه: بازاریابی اجتماعی ؛ قرض الحسنه ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: ایمانی ، مسلم ؛ ابراهیم پور ، حبیب ؛ علی پور ، حسین

ناشر: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار

هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان بانک قرضه الحسنه مهرایران شعب استان اردبیل می باشد پژوهش حاضرازنظر روش پیمایشی و ازحیث هدف کاربردی است جامعه اماری این تحقیق شامل مشتریان بانک قرضه الحسنه مهر ایران درشعب استان اردبیل می باشد برای نمونه گیری ازروش نمونه گیری تصادفی ساده ا... ادامه

سال:1392

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی بازاریابی الکترونیکی و تاثیرآن بربانکداری اسلامی بارویکرد کارکردهای مخزن دانش مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهرایران

کلیدواژه: بازاریابی الکترونیکی ؛ بانکداری اسلام ؛ سهم بازار ؛ مخزن دانش ؛ مدل آیدا

نویسندگان: احسانی فرد ، مهدی

ناشر: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش

شواهد و قراین حاکی ازآن است که دوران بازاریابی الکترونیکی نوین درایران اغاز شده است و پس ازسالها بی توجهی یاکم توجهی به این پدیده بازرگانی سازمان های اقتصادی و نهادهای توسعه ای درایران رویکردی دوباره به بازاریابی و تلاش برای گرفتن سهم بیشتر ازبازارهای مصرف کالا و خدمات دربازارهای داخلی و خارجی را اغ... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل